7 Mayıs 2009 Perşembe

Alles liebe zum muttertag..


Anneler günü de neymiş,yabancıların adeti işte,hergün anneler günü zaten ..gibi bir sürü cümle kurmuşluğum var..Ama kreş çantasından hediyeyi çıkarıp 'Das ist für dich,mami'(Bu sana anneciim) diyince tabi yelkenler suya indi.

Kupanın üstündeki kelebek ve kalp motiflerini de kendisi yapıştırmış,uğraşmış yani..

Hal böyleyken 'Oğlum bak anneler günü diye birşey yok aslında,tamamen batılıların uydurduğu bir gün ' mü diyecektim yani..

Neyse hadi anneler günü oluversin..


Canım annem ben de senin gününü kutluyorum,hep yanımdasın bunu bil,daha öğlen seni andım,'çimlerin üstüne basılmaz yavrum' dediğin için yolumu değiştirdim,arkadan dolandım:)Buradan tekrar söylüyorum bak,bu yaz sen gelmezsen biz daha gelmiyoruz izine falan..

Hiç yorum yok:

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...