23 Kasım 2010 Salı

Vahiyle dogrulmak



cherryblossom"dan bir mim var sirada..


Öncelikle Linux kullanmaya basladigimdan beri Türkce karakter kullanamamaktan hic hoslanmadim.Yakinda kesfedersem insallah ben de Türkce konusacagim:)


mimde kitap seçimi tercihimize bırakılıp beğendiğimiz bir cümleyi paylaşmamız isteniyor. .

Ben de bunu tercih ettim Ramazan Kayan okumaktan zevk alan birisi olarak.


O`nu bulan neyi kaybetmis ki,ve onu kaybeden neyi bulmus ki.."Vahiyle Dogrulmak"


Kardeslik Cagrisi kitabi da az onun kadar güzeldi,simdi sirada kitabü`l Kalp var,temin edebilirsem okumak istiyorum.


mim`i kimin üzerine istop yapacagim konusunda da fikrim yok,takip ettiklerim birer birer fani dünyadan göc etti:) ya da mesaj alinmadi.Tekrar seni mimlesem olur mu cherryblossomcugum:)))

1 yorum:

cherryblossom dedi ki...

sen takma türkce karakter meselesini, yine de rahatlikla okunuyor merak etme :)
ayrica yazdigin kisim gercekten cok güzel.. cok cok sagol paylasim icin..
ben de mim'ine az önce degerlendirdigim kitabtan alintiladigim cümlelerle cevap verdim ;) sevgiler..

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...