12 Temmuz 2011 Salı

Yangında ilk kurtarılacak!

Cherryblossommm'dan bir mim,

Evimde yangın çıksa (Allah esirgesin deyim de),ve sadece bir eşya kurtarmak zorunda kalırsam..

Bir kere kesinlikle önce giyinmek isterim,hatta abartabilirim de..Zira Marmara depreminde,millet geceliklerle sokağa kendilerini can hıraş atarken,ben çorap giyecek;başörtümü,iç eşarplı ve 3 iğneli takacak zamanı bulmuşum:)

Başka birşey alacağımı sanmıyorum.

ben de bu mimi,yanda ekli arkadaşlara,okuyanlara,okumayanlara gönderiyorum.Bence önemli bir soru,başa bir kaza veya bela gelmeden,düşünmek,tedbirli ve hazırlıklı olmak,ve daha olmadan ibret almak için..

Galiba sonunda kaybolan yazımın tipini buldum..olsa da olmasa da..






2 yorum:

Unknown dedi ki...

uzunca düşündükten sonra giysilerinle dışarıya çıkma kararın güzel :)) ama allah korusun yangın çıkarsa canın kurtar sen eşyalara bakma :)

coskunsel dedi ki...

Evet orası zaten öyle:)Ama mimde eşya olarak yazıyordu,yoksa tabiki önce can..

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...