18 Şubat 2012 Cumartesi

Haftanın şusu busu..




Haftanın Kitabı..



En çok da aralarda tavsiye babında iyilik fikirlerini

beğendim,uygulanabilirliği yüksek,sevimli ,çıtır çerez bi kitap ..

Yazar üç dört yıl,içinde iyilik sözcüğü geçen herşeyi okumuş,derlemiş,toparlamış,sonra da bastırmış gibi sanki,belki de değildir bilmiyorum:)






Haftanın filmi

AROG ve GORA'dan sonra bunu seyrettiğimde hayal kırıklığına uğradım resmen..Filmin başından sonuna kös kös oturdum hiç de gülmedim..


Aklımda ne kaldı?

Yozgat şivesiyle konuşan şerifin bah beri ! demesi.bu bir haftadır ağzıma yapıştı,başka da getirisi olmadı..Bu bir getiri miydi,o da şüpheli!


Ayrıca küfürler de hiç çekinilmeden kullanılmış,bu da çok itti beni yani.Sinemada seyretseydim çıkardım herhalde tamamını seyretmeden.



Haftanın Tarifi

Hindistan cevizli kurabiye

Bi kurabiye yapayım,öyle birşey olsun ki,hep onu yapayım,çok seveyim,arasıra özleyim dedim ve bunu bulup yaptım.Hakkaten de nefis oldu.

Tarifi de burda

(Kukus ne yaa!)






Hiç yorum yok:

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...