12 Mart 2013 Salı

Sevgi nedir?Sevgi emektir..

Anlayamadığım bir durum var, her hafta salı akşamı aylardır peygamberimin hayatını anlatmaya çalışıyorum camide.Gelmeden önce konuyu okuyorum,apar topar işlerimi yetiştirip kızımın çıglıkları eşliğinde kapıyı çekip ,karda kışta akşam akşam  çıkıyorum yola,iki elin parmakları kadar hanımla ders yapıyoruz.Bir salı gecesi, (yatılı seminerimize gelen) Sakal-ı şerif misafir olduğunu duyan gelmiş.Bir sevgi gösterileri,bir öpmeler.Peygamberimiz olsa burada dedim, bir güzel tebessüm ederdi şu halimize..

4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ben fotograftaki seyi neden anlamadim?

ne güzel bir emek seninkisi hayran kaldim dogrusu,cocuklarda videolu okulda ögreniyorlar bir iki haftadir Peygamberimiozin hayatini,Allahà cok sükür Islam dersi var,sevgiler sana.

coskunsel dedi ki...

Oradaki küçücük bir şişenin içinde,peygamberimizin saç sakal traşı olduğunda yanındakilerin topladıkları sakallardan sadece bir kaç tel.Dünya yüzeyinde pek çok var onlardan.Bir tanesi de bizim camiye gelmişti de onu çekmiştim belirsiz oldu biraz..Ne güzel çocuklar mahrum kalmasın peygamberimizi öğrenmekten..kocaman sevgiler benden de..

Küb'hane dedi ki...

Çok doğru söyledin ablacım.
Malesef biz insan olarak camilerimize öğrenmek ve ibadetten çok gösteriş için geliriz.. huşu içinde namaz kılmayı severiz geldiğimizde, sonra camilerde ağlarız dua ederken evde hiç ağlamazken,sakalı şerif gelir kendimizi yerden yere vurur parçalarız, diğer günler umurumuzda olmazken..
Kulluğumuzu dosdoğru öğrenmeyi nasip etsin Rabbim..
İnsanlar için değil Rabbimiz için ibadet etmeyi nasip etsin
İnşaAllah bu düşüncelerden ırak gerçekten efendimize layık ümmet olmayı da nasip etsin.

Senden de Rabbim razı olsun. İnşaAllah sohbetlerini dinleyenlerin çoğalır. Gittiğin her adım, üşüdüğün her dakika amel defterine binlerce hasene olarak yazılsın inşaAllah..
Rabbim çok razı olsun..

coskunsel dedi ki...

Değil mi?çok şey değişmesi lazım şu hayatımızda,öyle hatalarımız var ki,hata olduğunu bile göremiyoruz..Rabbim gören gözler nasip eylesin hepimize..Güzel duaların için Allah razı olsun canım..Bizler de yanılgılara düşersek bize de akılfikir versin Allah..

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...