14 Temmuz 2013 Pazar

Meşgul çalan gündüzlerimiz!

Yavaştan sahur gevezeliklerine doğru bir gidişat var bende ya hadi hayırlısı..

Bugün sahur zamanı müzemmil suresinde gündüzleri hep bir meşguliyet olduğunu, o yüzden gece okumalarının çok daha verimli ve kıraate elverişli olduğunu okudum. 

Ah bilog, öyle çok herşeyi biliyor ki Rabbimiz..

Ramazan ramazan kalkıp kampanyadan faydalanalım diye mobilyacıya gittik.Döküm döküm dökülen yatak odamızı yenileyelim derdine..

Oradan da bölgemizin düzenlediği iftara katılacaktım.Alış veriş bitti ama sandığımızdan kısa sürdü ve iftar edilecek yere çoluk çocuk erken gitmiş olduk.Eşim sıkılacağını bekleyemeyeceğini söyleyince ben de gecenin bir saati trenle gelemeyeceğime göre terk-i mekan ettim.Bu kez de görümcelerimle lokantada iftar etmek üzere yola koyulduk.Vaktimiz vardı , bekledik, gezdik, pepe bile seyrettik,gün uzadıkça uzadı.

Iftarı yapınca arap camiinde akşamı eda edip eve döndük, yeğenler bize geldi ve sahura kadar oturup film izlediler..vs..vs..

Ayrıntılara girersem epey uzar bu liste.

RABBIM BİLİYOR DEDİM YA..Gündüz meşguliyeti çoktur, en bereketli vakit gecedir..

Sahur duası şu olsun o zaman; Ya Rab bize seni unutturacak meşguliyetler verme..amin

Sahur yemeğim biricik eşimin elinden sucuklu yumurta.Bugün okuduguma göre insan beynine gülen yüz çok iyi geliyormuş.Süngerbobtan daha gülen yüz bulmak zor bu ara..

Hiç yorum yok:

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...