23 Ağustos 2013 Cuma

Asıl Esas Gerçek Gündem

Biz mısıra yanarken Suriye'den gelen haber ve görüntüler ciğerimizi parçaladı.

Burma müslümanları sokakta diri diri yanıyor.

Lübnan'da camiler bombalanıyor..

Nasıl dayanmalı Ya Rabb!Evlerine ateş düşenlere bir derman..

Gelen görüntülere "ay ben bakamıyorum onlaraa"diye dudak bükenler var, kendini zorlayıp bir defa da olsa baksın..Boyun borcudur

Suriye'de gece gelen ölüm herkesi yataklarında buldu.Çocuklar bebekler hiç acı çekmedi , anneleri onları uyuttu, gözlerini açtılar ve harika bir hayatta ömür boyu mutlular artık.Hiç olmadıkları kadar..Tek tesellim bu!

Ah Esma! Melek yüzlü Esma, babacığıyla bir sohbet edemeden şehit oldu , bunun mükafatı nasıldır aklım almıyor.

Mısır'a Suriye'ye üzülenler...diye başlık atan beyin özürlüler;başbakan mektuba ağlamış, siyaset yapıyor diyen, bu davayı ak parti davası sanan insanlığına şahit gereken yaratıklar..İnsan ölüyor insan ,hatta kadın, hatta çocuk, hatta bebek..

"Sevda dedim bilir misin,göze almak ölümü,
Sevda dedim öyle değil,hiçe saymak bir ömrü,
Sevda dedim terketmek , ana baba kardeşi,
Eşi dostu arkadaşı, yari yareni"

(Üç Hürel)

Hergüne bir Fetih Suresi,kalpler fetholunsun diye..

Hiç yorum yok:

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...