18 Eylül 2013 Çarşamba

Araba cibi cibiii!

Şimdilik sonuç başarılı..Kreş uyum haftalarını , hafsa hanımı kreşi kendine uydurmasıyla atlatmış olduk:)
Beşinci haftaya geldik, hala orafakiletin türkçe anladığını sanarak bıdır bıdır türkçe konuşuyor onlarla.Hatta öğretmeni bizimkinden birkaç kelime öğrenmiş.Ögretmeni o kelimeyi tekrarlayınca da gülme krizine giriyormuş. Beni entegre etmek isteyeni maskaraya çeviririm iste böyle diyodur kesin içinden....Der yani böyle bir cümle kurmuştur şaşırmam.
Ben hala adapte olamadım ama.Sandım ki o yokken çook vaktim olur.Istediğim şeyleri yaparım.5  hafta geçti hiç "ay napsam şimdi canım sıkıldı" demedim..Hoş, ben bu cümleyi pek kurmam aslında.
Dönüş yolumuzdan bir resim koyalım şimdi.Dönüş yolunda dört yere selam vermeden geçmeyiz.
2 km.sonra sağ otlayan inekler grubu
3 km.sonra sol yayılan kuzular sürüsü
8 km.sonra sağ benzinlik
9 km. sonra sol ikinci benzinlik:p

Hiç yorum yok:

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...