28 Kasım 2013 Perşembe

Merhaba 31,nasılsın?

"Bugün 30 yaş sayfasını;bol şaşırtmacalı, bol renkli,bol kahkahalı,bol ağlamalı,bol hediyeli,bol lezzetli,dolu dolu bir günle kapatmış bulunuyorum "diyeyim  detaylara girmeden..

Geçen seneki doğum günü yazımı okudum da bir senede bile neler değişmiş duygularımda.Gecen seneki yazımı biraz sıkıntılı duygularla yazdığımı hissettim.Kızım biraz yaramazcaydı ,yazıya bile yansımış kokusu benim minik meleğimin:)Bu sene biraz daha ferah bir yazı olacak  sanıyorum kızışın büyümesiyle..

Bu seneki değişiklikler::: Kızımın kreşe başlaması ve benim de buna doğru orantılı olarak universite olayına girişim. Kendime daha fazla zaman ve biraz da mutfak işlerine.Senenin başında 3 tane bebişe bakmıştım ilkokulda,onu da unutmayım,güzel bir tecrübe oldu benim için.

Bu sene ilgi alanlarım::::Hala eskisi kadar kitap okuyamıyorum,almancaya yogunlaşmaya çalıştığım için.Dikiş hevesim de biraz sönmek zorunda kaldı,herşey aynı anda olmuyor maalesef.İslami ilimler kursumu çok seviyorum,öğrencilerimi çok seviyorum,oraya hazırlanmaya bayılıyorum:) Biraz  film ,biraz dergi,en çok samsung s3:) gülsem mi ağlasam mı:(

En çok sıkıntı duyduğum ve üzüldüğüm ve sevindiğim  şeyler::::Önce geziparkı ile hararetlendim,kimi akraba ve arkadaşla küstüm,sene başında hepsinin gönlünü almaya çalıştım:( Mısırdaki darbeyle ağladım,başörtü sorununun çözülmesiyle umutlandım.Yeğen Cihad'ın tatile buraya gelmesiyle renklendim, görümcem Neşe'nin yeni evine yerleşmesiyle kapılandım;) Yatak oda ve antremle yenilendim.Oğlumun notlarına sevindim,bazı hareketlerine kırıldım,bazılarına gülüp geçtim.Sahip olduklarım için Rabbime dua ettim,olmadıklarıma da hayırlısı deyip geçtim..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

30'lu yaşlara girince saymayı bırakıyor insan, ben öyle yaptım, mutlu yaşlar diliyorum canım

coskunsel dedi ki...

Öyle mi dersin;)çok sagolasın canım.

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...