18 Aralık 2015 Cuma

33! Selfie için güzel bir yaş :)

(En iyisi 34. yaşıma girmeden , 33. yaşımla ilgili bir posta atayım da gelenek bozulmasın, netekim 28 Kasım 'da doğmuşum)

Kendimi bağımsız olarak inceleyemediģimi farkediyorum şu an..Oğlum 10 , kızım 4 yaşında , diye düşünerek başladım bu yazıya..Eve giriş çıkış saatleri, okuma saati , alış veriş zamanı , yemek pişirme durumları bu sene de çocuklarıma göre ayarlı tabiiki.Kızım benden birşey yapıştırmamı istediyse, ellerimi kurular gelirim mutfaktan..Oğlumun bir müşkili olsa , sofranın başında olsam giderim yanına. Başka türlü yapamıyorum , bende böyle!!

♡Gel gelelim büyüyorlar kendi kendine yapacakları şeyler fazlalaşmaya başladı ve orantılı olarak benim de kendine ayırdığım zamanlarım arttı. 

♡"Daha çok yemek çeşidi , daha çok okuma, daha çok film , müzik, gezi , ..herşeyden daha bir çok yaptım gibi

♡Bu sene leylekleri havada görmemin gereğini yaptım ve 3 kez Türkiye'ye giderek ve bu dalda rekorumu  kırdım.Daha nice rekorlar nasip olsun demeden de geçmiyim.

♡En çok üzüldüğüm : her defasında resimlerine  bakıp ağladığım savaş ve özellikle savaşın çocukları. Resimlere bakmaktan kendimi almak istemiyorum.Peygamberim(sav) her gün o kabirleri neden ziyaret etti?

♡ Düşündüren :Bu sene oğlum acaba önün önü ergenliğe girmiş midir diye kafa kurcaladığım çok oldu. Bazen onu Gülse Birsel'in yazısı aklıma gelip  çimdiklemek istedim :) Hani psikolojimiz bozuluyorsa bir çimdikle çıkarıverirlerdi diyor ya..Ben de çeşitli psikotravmatik olaylara girmeden bir çıkarayım istedim .Yapmadım .Ceza olarak yazı yazdırdık , ödül olarak playstation saatleri verdik..Geçinip  gidiyoruz;)

♡ En çok eğlendiğim ; Türkiye tatilim tabiiki de , Nevşehir gezisi bünyeme çok iyi geldi , eş dost akraba aile .. Zamanın geçmemesi için erkenden kalkıp geç saatlerde yattım:)

♡En güzel yenilik: Hayatıma öğrencilik yıllarında en özel en güzel insanlarla , ev arkadaşlarımla yine aynı sokaklarda gezmek , yemek yediğimiz, alış veriş yaptığımız  yerlere gitmek , tekrar o yıllara dönmek . Grup toplandı, esti gürledi , güldü eğlendi..

♡ Sağlık : Senelerce kendisiyle boğuştuğum cilt hastalığım Rosacea 'ya bu sene galiba elveda dedim.Galiba diyorum çünkü bunun geçtiğinden hiçbir zaman tam emin olamazsın.Ansızın çıkıp geliverir maazallah.

Ömrümden bir sene daha geçip gitti , üzülmem ,elimde ne kaldı ona bakarım..E artık önümüzdeki maçlara bakalım ve Mevla ne eyler görelim;) Eşime de doğum günü sürprizlerinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum gerçi soğuk hava şartları olayı patlatsa da fikir güzeldi..Rabbim birlikte geçireceğimiz nice güzellikler nasip eyleye..amin



2 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

Doğum günün kutlu olsunnnn nice güzel senelere , umarım her şey gönlünce olur arkadaşım .
Yaş geçiyor önemli olan güzel. Hatıralar biriktirmek arkamızdan güzel. Anılmak değilmidir önemli olan. 🎂 sevgilerimle.

coskunsel dedi ki...

Çook teşekkür ederim ,aynen katılıyorum güzel anılar biriktirirsen yaşlanmazsın..Sevgiler;)

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...