16 Ocak 2017 Pazartesi

Oğlum 12 !!

Oğlum 12 yaşına gelmiş bir doğum günü postasıyla aramızı ısıtalım senle blogcum.Ne varsa sende var

Oğlum bu sene bence hala ergenliğe girmedi.Yani bu benim tespitim.Böyle sinir nöbetleri, kapı çarpmalar ,anne babayı dinlememeler filan başgöstermedi maaşallah.Yani Allah esirgesin  inşallah böyle olmaz tabi.

Kardeşiyle genel manada iyi anlaştı.Büyüklük yaptı.Alttan alan taraf oldu.Ama hakkını da bizim cadıya  karşı yedirmedim Allah için.

Genelde hareketli olup pc  başında bir taşa dönüştü.Baba Candır  ve Ertuğrul seyrederken iki dakka oturmadı.Kız kardeşiyle  Diriliş Ertuğrulculuk oynadı:)

İstediklerimizi genel manada ( yani çoğunu birkaç defa tekrarladıktan sonra ) yaptı.Merhametli oldu üzmemeye çalıştı.Yani en çok bu sene " Benim oğlum artık büyümüş " dediğim yıl oldu.Ayrıca çoğu konularda ona fikrini sorduğum bir yıldı.Çoğunda onun fikrini merak etmesem de sordum:) İtiraf ..Ne demiş Peygamberimiz 6 yaşa kadar oyna , 10 yaşa kadar arkadaşlık et , 10'dan sonra fikir danış.

Okul bu sene biraz tıkır .Yani buradaki okul sisteminin aşırı rahatlığından ( Gerçi Türkiye'nin zorlamacı ve sınav eksenli baskıcı tarzına göre tercih edebilirim )kaynaklı bir rehavet oldu tabii.Yine de kötü değil

Gelelim en'lere:

En çok ne yemeği sevdi: Tabiiki döner ,baba pizzası, anne tavuğu , salata , sucuk ekmek, pop corn ,tuzlu salatalık, tadım tuzlu çekirdek

En çok ne severek izledi: Tartışmasız Diriliş Ertuğrul, Baba Candır , Sinemada seyrettiği filmler de oldu olmasına da , bir Spiderman  olamadı.Auf Streife , Der Marsianer , Youtube karakterleri favori oldu.

En çok ne onu eğlendirdi : Tabiiki ps4 başında call of Duty , minecraft , ve son gözdesi Ark Survivor

En sevdiği mekan : Gittiğimiz tatile bayıldı .Modern sarayda hepi topu 5  gün kaldık bir sene yetti.

En severek gittiği : yüzme havuzu , Yeğeni Hatice Elif'in evi ,cami !! Buraya yazar bir ünlem koymuştur

En sevdiği espri : Dr. Döner  deyip Haluk gibi gülmek , Ural bakışı ..Ayrıca bazı esprileri de beni güldürüyor ciddi ciddi:))

Oğlum daha nice hayırlı güzel yaşlar , beraber geçireceğimiz güzel yıllar versin Rabbim bize..

Hiç yorum yok:

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...