12 Haziran 2014 Perşembe

Elma, kalem, çilek ve muz!

Oğluma sordum: Elma,kalem, çilek ve muz..Bunlardan hangisi farklı.Hemen "kalem tabiiki" diye atıldı tabii normal olarak.

Bu zeka testi sorusu bir pide salonu esnafının 9 yaşındaki kızına sorulmuş, o da" tabiiki çilek" demiş."Çünkü elma ve muz ağaçtan gelir, kalem de ağaçtan üretilir, çileğinse ağaçla hiçbir ilgisi yoktur"..zonk.Bu arada bu kızın nadir görülen seviyede zekası olduğu çıkmış testin sonunda..

Bu soruyu oğluşa sorarken kızım da yanımdaydı ve bizi dinledi.Akşamüstü bir arkadaşa , hangi meyvelere alerjim olduğunu sayıyordum..."Elma, çilek , muz..".diye saymaya başlamıştım ki benim kız kulağıma doğru kısık sesle: "anneee.. kaleeem "




8 yorum:

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

:)
Yesinler onun kalem deyişini..
Güzel bir soru. Bugün yarın yeğenlerim gelecek, onlara sorayım..
Bakalım ne diyecekler.
:)

coskunsel dedi ki...

Ben de soruyorum sağa sola müthiş bir zeka keşfedebilir miyim acaba diye;)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok ilginc gercekten,ben ilk basta anlayamadim tabi,düsünürken seni okuyunca bak kacirdim belki bende cilek diyecektim ama:))

Gercekten bir sormali,o kizi gördüm,bakalim nasil bir gelecek onu bekliyor,seninkilerde cok tatli ama masaallah onlara!

coskunsel dedi ki...

Belki de işin sırrı detaylı düşünmek ya da farklı açılardan yaklaşabilmek.
Çok sağol canım, seninkiler gibi benimkiler de çok tatlı maaşsllah çocuklarımiza;)))

Syhn dedi ki...

ay canım benimm ^.^

coskunsel dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Minişimi öpüyorum:-)

coskunsel dedi ki...

♡♡

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...