6 Mart 2017 Pazartesi

41 kere maaşallah! Bu başlığı çok aramadım :)

Gel gelelim 41 yaşına gelen sevdiğimize..Kendisini biraz yaşlanmış , yorulmuş hissetse de hayatın gerçekliği bu ..yaşlanıyoruz.En önemlisi arkanda neler bıraktığın.Her sene daha bir olgun , daha bir anlayışlı bir eş görüyorum karşımda şimdi.Hatta benim hırçınlığım arttıkça onun da dinginliği artıyor gibi:) Daha önceki hali olsa böyle yapmazdı dediğim zamanlar oluyor , yaş kemale eriyor dedikleri bu olsa gerek

Bereketli bir seneyi geride bıraktık, benim hacca gidişim (ki bu zaten çok büyük bir teşekkür sebebim ) , kendisinin umreye gidişi , yeni ev, yeni araba , Türkiye tatilimiz ..şükür sebeplerimiz saymakla bitmez.Üzüldüğümüz kırıldığımız şeyler olduysa da hepsini unutmak büyük da büyük nimettir.Bakalım bu sene neler var listede

En çok ne yedi ; bu her sene değişmeyen bir durum , kopyala yapıştır yapabirim hersene yazmama bile gerek yok..Döner

Şu meleti kıskanıyor muyum neyim çözemedim ? Kendisini yiyemez oldum hoşlanmıyorum

En çok neye sinirlendi , şu an güncel durum olduğu için daha çok aklımda kalan ev taşıma işlemlerinde yolunda gitmeyen tamir işleri ..  Mahmudu andık da andık..

En sevindiği  , umre yolculuğu oldu.Özlediği yerleri gördü , tazelendi .

Spor güme gitti , diyetler yalan oldu , gözünde dönerler uçuştu..Yukardaki giyilmeyen kot  pantolonlar  bir türlü gün yüzü görmedi.

Arabasına bayıldı , hakkıyla süremedi:)

Ben hactayken çocuklara beni aratmadı , iyi baktı ..kendine de öyle

Amazon prime'la filmler fora diye niyetlendi , açtı.. gezdi.. kapattı , yine dizi izledi:)

Sen mutlu olunca ben de mutlu oluyorum diyosun ya..Ben de öyle.O yüzden biz hep mutlu olalım inşallah , dünya ve ahirette..


Hiç yorum yok:

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...