28 Şubat 2012 Salı

Ruhumuza Fatiha!

Odaya girdiğimizde cenaze yerde yatıyordu..Önce şaşırdım,nedense taziye ziyaretine gittiğimi biliyorum da meftayla karşılaşacağımı tahmin etmedim..

İnsan diyorum,arada bir canı teninden ayrılmış bedenle karşılaşması faydasına olur diyorum..

Az önce ruhunu teslim eden bu güzel teyze,herkesin gönlünü alıp öyle göçmüş,ilk camide ilk Kuran elif besini ondan öğrenmiş çocuklar..Gittiği yerde dedikodu ettirmezmiş,hep kur'an okuyun dermiş ..çekmeden çektirmeden güzel vefat etti teyze arkasında hatmini okuyacak öğrenciler bırakarak..Biz kendi halimize yanalım..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

allah herkese hayırlı ölüm nasip etsin. teyzeninde mekanı cennet olsun

coskunsel dedi ki...

En cok da bu dua lazim bize..Amin

Hatice Mungan dedi ki...

Rabbim makamini cennet eylesin, ne güzel yasamis demek. Bosuna demiyor Peygamber efendimiz: Nasil yasarsaniz öyle ölürsünüz diye. Haklisiniz kendimize bakalim, kendimizi düzeltelim.

coskunsel dedi ki...

Amin Hatice,gerçekten öyle.Arkadan hoş sözler söyleyecek insanlar bırakmak..Amel defterin kapanmaması bu olsa gerek.

Küb'hane dedi ki...

Rahman Allah mekanini cennet eylesin insaAllah.. bizlere de hayirli iman dolu ömür ve ölümler nasip etsin..

coskunsel dedi ki...

Amin Kübracım..

Arsiv

FEEDJIT Live Traffic Feed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...